We believe in service with experience

Regionalni voditelj operative (m/ž)

Regionalni voditelj operative (m/ž) 01.09.2017.

Kategorija: Management i upravljanje 

Mjesto rada: Dubrovnik

O poslu:

ODGOVARA: Izvršnom direktoru operative

Regionalni voditelj operative organizira i nadzire provođenjem poslova iz područja djelovanja društva, usluga tehničkog i higijenskog održavanja te održavanja hortikulture poslovnih objekata, na području regije za koju je zadužen. 
Voditelj operative predstavlja sponu između uprave društva i neposrednih izvršitelja usluga, kao i predstavnika klijenata. Svojim djelovanjem osigurava temeljnu funkcionalnost odjela u regiji i pravovremeno i kvalitetno provođenje usluga prema klijentima, odnosno unaprijed definiranih radnih zadataka i procedura poduzeća. 

NADZIRE I UPRAVLJA: Voditelje objekata i zaposlenike odjela tehničkog održavanja, čišćenja i hortikulture.

Vrsta posla: stalni radni odnos

Opis radnog mjesta:

• Vođenje odjela na području regije Jug – Dubrovnik; 
• Sudjelovanje u izradi operativnih planova i procjena kao podrška odjelu prodaje;
• Provođenje operativnih planova unutar budžetom definiranih okvira;
• Nadzor i korektivno djelovanje nad provođenjem svakodnevnih zadataka svih zaposlenih u timu na objektima klijenata u svojoj regiji;
• Redovito izvještavanje o provođenju operativnih planova, stanju na objektima i organizacijskom statusu u regiji Izvršnom direktoru operative;
• Planira radne rasporede i vodi evidenciju rada zaposlenih u regiji;
• Odgovoran je za provođenje radne discipline i nagrađivanje u skladu sa korporativnim pravilima društva;
• Provodi periodički kampanje ocjenjivanja zaposlenih;
• Vodi brigu o pravovremenoj nabavci sredstava, materijala i opreme potrebne za pružanje usluga klijentima; Pridržavanje i provođenje svih propisanih procedura i standarda poduzeća;
• Unapređivanje i racionalizaciju organizacije i tehnoloških procesa poduzeća;
• Vodi evidenciju odrađenih redovnih i izvanrednih poslova i ovjerava mjesečno radne naloge sa predstavnicima klijenata; 
• Održava redovite kontakte sa predstavnicima Naručitelja, te provodi kontrolu kvalitete sukladno procedurama poduzeća.

O zaposleniku:

Znanja i kvalifikacije:

• VŠS, VSS; Tehničkog ili Ekonomskog smjera
• Potrebne minimalno 2 godine iskustva na istim ili sličnim poslovima
• Sklonost vođenju, kreativnost, snalažljivost, komunikativnost te spremnost na povremena putovanja
• Potrebno je vrlo dobro znanje rada na računalu: Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet; Iskustvo u radu sa ERP sustavima prednost.


Minimalna stručna sprema:  Viša škola

Vozačka dozvola: B

  • Kontakti
Ured Zagreb | DUD Facility services -

Ured Zagreb | DUD Facility services

Pošaljite upit

© DUD d.o.o. 2017. Sva prava pridržana.